Khamis, 27 Oktober 2011

A R Bakal Meninggalkan The Red Warriors musim depan?

Nurul Azwan Roya antara pemain penting yang
banyak membantu Kelantan memenangi beberapa
trofi prestij musim ini.

Dalam kebanyakan pemain-pemain The Red Warriors cuba memperbaharui kontrak masing-masing untuk dua atau tiga musim lagi, kini tinggal pemain nombor 12 Kelantan, Nurul Azwan Roya yang masih memberikan seribu tanda tanya kepada pengurusan KAFA. Mungkinkah pemain yang lebih mesra dengan nama samaran 'awe' itu sudah mendapat tawaran dari kelab lain sehingga menjadikannya serba salah untuk meneruskan perjuangan bersama rakan sepasukan The Red Warriors? Awe oh awe..

Kepantasan mengelicik bola dan skill yang tinggi
sememangnya menjadi senjata utama Nurul Azwan Roya.

Menurut sumber yang boleh dipercayai dari KAFA, Awe dikatakan masih belum memberikan tanda-tanda positif untuk kekal di Kelantan dan dijangka pemain tersebut bakal berhijrah musim hadapan. Dikhabarkan beberapa kelab ternama lain sudah mengintai awe terutama sekali Selangor FA, Kedah FA dan ATM. Tidak dapat dinafikan juga terdapat tawaran daripada bekas kelab lamanya, Johor FC namun semuanya kini terserah kepada pemain 'lipas kudung' itu untuk membuat keputusan. 

Kelantan pasti bakal merasai kehilangan penyerang
berbisa ini kerana setiap gerakannya mampu menghasilkan gol.


Apa-apa pun pemergian awe pasti akan ditangisi oleh para penyokong setia The Red Warriors dan jika benar awe bakal meninggalkan Kelantan musim hadapan, para penyokong mengucapkan selamat maju jaya dan jangan serik-serik lah untuk ke Kelantan lagi musim yang akan datang..

P/S : Terkini!!!! Nurul Azwan Roya akhirnya setuju menandatangani kontrak bersama TRW untuk musim 2012... TAHNIAH AWE....GO THE RED WARRIORS GO!

Tiada ulasan:

Laman PFKE.com akan kembali gegar Liga M

Setelah hampir 5 tahun menyepi, Laman PFKE.com akan kembali berkarya dan menyampaikan maklumat terkini mengenai pasukan bolasepak K...