Khamis, 2 Februari 2012

The Red Warriors dalam PES 2012... Komen Anda?





Assalamualaikum dan Salam sejahtera diucapkan kepada peminat-peminat bolasepak yang terhormat. Memang agak terkilan dengan kekalahan skuad Sang Kijang pada perlawanan semalam ke atas skuad Kebangsaan namun hakikatnya biasa la kalau berhadapan dengan skuad 'Malaysia.. Kalah ada makna terr... hehehe.. Meh pakat rileks sekejap dengan melihat preview game terbaru keluaran KONAMI,,, Pro Evolution Soccer 2012 (PES 2012)..




Dalam PES 2012, terus terang penulis tidak terlalu gemar bermain untuk mewakili mana-mana kelab Eropah sebaliknya penulis lebih gemar 'Edit' serta 'Create' team Liga Malaysia.. Hehe.. Hampir 2 hingga tiga hari penulis akan menjalankan 'kerja edit' dalam memastikan pasukan kesayangan penulis berdiri megah setanding dengan kelab-kelab Eropah lain dalam beberapa kejohanan termasuklah UEFA Champions League. Hehehe.. Setakat ini Alhamdulillah skuad The Red Warriors kendalian penulis masih beraksi cemerlang dalam peringkat kumpulan UCC.. Semoga Terhibur ya..





Tiada ulasan:

Laman PFKE.com akan kembali gegar Liga M

Setelah hampir 5 tahun menyepi, Laman PFKE.com akan kembali berkarya dan menyampaikan maklumat terkini mengenai pasukan bolasepak K...