Selasa, 23 Oktober 2012

S. Chanturu Sah Meninggalkan The Red Warriors Musim Depan

Chanturu kini sudah menjadi milik Perak FA

Penyerang The Red Warriors, S. Chanturu kini bakal meninggalkan pasukan Juara Treble itu pada musim baru 2013 yang akan datang setelah beliau yang sudah hampir dua musim bersama The Red Warriors. 


Pemain yang terkenal dengan kepantasan membuat larian ini dikatakan bakal menyarung jersi pasukan Perak FA dan kini sudah sah untuk beraksi pada musim hadapan. Ini bermakna kejuaraan The Red Warriors pada perlawanan Final Piala Malaysia minggu lalu merupakan titik-titik akhir buat Chanturu yang dilihat agak bergelut dalam skuad The Red Warriors musim ini akibat masalah kecederaan.

Sudah pasti penghijrahan Chanturu bersama Perak FA bakal membuka lembaran baru kepada pemain kelahiran Pulau Pinang yang berumur 24 tahun itu. 
Jika dilihat pada statistik perlawanan musim ini, Chanturu hanya membuat penampilan sebanyak 13 kali sepanjang musim ini berikutan masalah kecederaan yang kerap kali menghantui pemain ini. 

Afiq Azmi kemungkinan besar bakal terus kekal musim depan


Walau bagaimanapun, Kelantan dijangka tidak akan menghadapi sebarang masalah dengan penghijrahan Chanturu memandangkan skuad Juara Era Piala Malaysia 2012 itu kini dikatakan bakal mendapatkan khidmat penyerang tinggi lampai dari Kuala Lumpur FA, Afiq Azmi yang dilihat cukup serasi dan mempamerkan aksi terbaik pada kancah Era Piala Malaysia yang melabuhkan tirai minggu lalu.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

I am really grateful to the holder of this website who has
shared this enormous article at here.
My web-site :: arsenal transfer rumours

Laman PFKE.com akan kembali gegar Liga M

Setelah hampir 5 tahun menyepi, Laman PFKE.com akan kembali berkarya dan menyampaikan maklumat terkini mengenai pasukan bolasepak K...