Ahad, 23 Oktober 2011

Amirul Hadi Zainal ke Kelantan?

Amirul antara nama besar yang bakal berhijrah ke Kelantan.

Musim 2012 bakal menyaksikan The Red Warriors bakal melakukan satu transformasi besar dalam pasukan mereka dengan dijangka mendapat peruntukan yang besar untuk dibelanjakan. Dengan Kelantan bakal kehilangan Rizal, Chanturu dan Piya, The Red Warriors dilihat sudah mula mengorak langkah dengan menyenaraikan beberapa nama besar untuk diserapkan ke dalam 'Super Warriors' musim hadapan.



Amirul Hadi Zainal antara watak yang tidak mustahil mampu memberi impak baru kepada corak permainan The Red Warriors memandangkan pemain skuad kebangsaan itu juga pernah menjulang Selangor sebagai Juara Liga Super 2010 dan Juara Piala FA 2009. Sikapnya yang cukup berdisiplin di atas padang serta semangat juang yang tinggi sememangnya cukup dikenali dan disegani dalam kancah Liga Malaysia.

Khairul Fahmi Che Mat(kiri) dan (kanan)Amirul Hadi Zainal dikatakan
bakal trade in antara satu sama lain.


Terdapat ura-ura yang mengatakan bahawa Selangor FA ingin berunding dengan Kelantan FA untuk melakukan 'trade in' diantara Khairul Fahmi Che Mat dengan Amirul Hadi Zainal. Namun begitu, kesahihan info tersebut akan segera penulis dapatkan agar para penyokong tidak tertipu dengan omong kosong pihak yang tidak bertanggungjawab.


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

I every time emailed this webpage post page to all my friends, since if like to read it next my links will too.
Here is my web blog ; pizza games in english

Laman PFKE.com akan kembali gegar Liga M

Setelah hampir 5 tahun menyepi, Laman PFKE.com akan kembali berkarya dan menyampaikan maklumat terkini mengenai pasukan bolasepak K...