Ahad, 6 November 2011

Jersi The Super Warriors 2012?



Credit Pic : Megat Marzuqi

The Red Warriors sememangnya tidak asing dengan jersi baru apabila setiap kali musim baru bakal bermula. Begitulah juga bagi menghadapi musim depan yang penuh dengan liku cabaran yang bukan sahaja secara domestik malah The Red Warriors bakal beraksi buat julung kalinya di pentas antarabangsa iaitu dalam saingan Piala AFC.

Dengan Kelantan bakal diperkuatkan dengan beberapa tenaga baru dalam skuad, The Red Warriors juga dijangka bakal mencorakkan jersi keramat mereka dengan penuh bergaya apabila dikhabarkan bintang bakal ditambah di logo kijang yang sekaligus menyaksikan Kelantan memiliki dua bintang yang dilihat seolah-olah pasukan kebangsaan Jerman.

Credit Pic : FB Kelantan The Red Warriors 2011


Jika harga jersi musim ini sekitar RM 70 bagi jersi yang original standard, musim depan mungkin bakal menyaksikan harga sedikit mahal memandangkan jenis kain serta materialnya yang lebih berkualiti. Penaja utama The Red Warriors iaitu syarikat pakaian sukan bertaraf dunia, UMBRO bersetuju untuk meneruskan penajaan keatas The Red Warriors berdasarkan pencapaian yang membanggakan pasukan Kijang itu sepanjang musim ini.

Tiada ulasan:

Laman PFKE.com akan kembali gegar Liga M

Setelah hampir 5 tahun menyepi, Laman PFKE.com akan kembali berkarya dan menyampaikan maklumat terkini mengenai pasukan bolasepak K...