Khamis, 10 November 2011

Super Warriors 2012 (Bahagian Satu : Indra Putra M)

Khidmat tiga pemain ini pastinya bakal menambahkan lagi semangat
skuad Kelantan menjelang kancah Liga M musim 2012 dan AFC Cup 2012.

Ternyata The Red Warriors bijak berbelanja sewaktu pintu Transfer Liga M kini sedang luas dibuka. Mungkin ramai yang berangggapan bahawa The Red Warriors bakal berbelanja besar untuk memancing lebih ramai pemain bertaraf bintang ke 'Old Trafford Malaysia' itu. 

Tindakan bijak Presiden KAFA, Tan Sri Annuar Musa dengan mendapatkan beberapa pemain berpengalaman dan ternama kali ini ternyata tidak dijangka oleh para penyokong setia The Red Warriors. Sebelum ini kononnya Safiq Rahim, Amirul Hadi dan Aidil Zafuan dikaitkan dengan evolusi 'Super Warriors' 2012 yang digagaskan oleh Presiden KAFA. Sebaliknya, Kelantan dilihat agak berbelanja besar dalam membawa seberapa ramai awang import yang berkualiti ke dalam skuad.

Indra antara pemain terbaru yang diserapkan ke dalam
skuad Super warriors musim depan.

Dengan kembalinya bekas kapten The Red Warriors musim 2009-2010, Indra Putra Mahyudin ke dalam skuad utama Kelantan, bahagian tengah pasti bakal sedikit 'berkuasa' di samping bantuan kapten TRW pada ketika ini, Badri Radzi. Watak Indra sebagai pengantara di tengah padang sememangnya digeruni serta dihormati lawan seperti mana yang dilakukannya ketika mewakili T-Team musim ini. Indra juga merupakan watak penting kepada kekalahan dua kali berturut-turut Kelantan kepada T-Team musim ini dan kini Indra sudah menjadi milik Kelantan.

Indra kembali bergandingan dengan Badri Radzi
dalam skuad utama Super Warriors musim depan.

Persoalan kini, siapakah kapten musim hadapan? Adakah Piya sudah bersedia menyerahkan 'arm-band' lilitan KAPTEN kepada bekas kapten itu? Adakah Indra menjadi pilihan Butler sebagai ketua pasukan Super Warriors 2012?  Nantikan sambungannya ..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BOLEH CAYA KE

Firz Putra berkata...

Percayalah bro.. TRW mantep 2012!!

Laman PFKE.com akan kembali gegar Liga M

Setelah hampir 5 tahun menyepi, Laman PFKE.com akan kembali berkarya dan menyampaikan maklumat terkini mengenai pasukan bolasepak K...