Isnin, 28 Februari 2011

K.Soley Semakin Matang Beraksi Bersama The Red Warriors.


K.Soley kini semakin cemerlang beraksi sepanjang perjalanan fasa pertama Liga Super. Kelincahan beliau kini kembali menjadi gerun pihak lawan dan disegani kawan-kawan. Solehin yang mengikat kontrak dengan Kelantan pada akhir tahun lalu jelas sekali tidak berasa gentar mahupun malu sewaktu menyarung jersi Kelantan.

Penghormatan diberi oleh KAFA terhadap beliau dengan nombor 10 yang ditinggalkan oleh NorFarhan Muhammad kini telah disarung oleh Solehin. Ini bermakna beliau perlu terus mempamerkan aksi terpuji terutama pada aksi penting selasa ini.

Kelibat Solehin dalam kesebelasan utama Kelantan sememangnya mampu memberi impak yang besar seperti mana yang dipamerkan semasa menentang Selangor pada aksi Piala Sumbangsih januari lalu.

Pada aksi menentang Negeri Sembilan selasa ini jelas sekali memerlukan pemain berkualiti tinggi seperti beliau dalam misi pasukan mencari gol yang lebih awal serta selesa The Red Warriors.

Tiada ulasan:

Laman PFKE.com akan kembali gegar Liga M

Setelah hampir 5 tahun menyepi, Laman PFKE.com akan kembali berkarya dan menyampaikan maklumat terkini mengenai pasukan bolasepak K...