Jumaat, 18 Februari 2011

Penyokong Red Warriors dijangka memenuhi Stadium Lawan-Piala FA 18/2.

Menjelang aksi pembukaan Piala FA Malaysia 2011, Kelantan kini perlu berdepan T-Team bagi meneruskan aksi yang seterusnya. Bermain di Terengganu sememangnya menampakkan kelebihan kepada T-Team yang terdiri daripada beberapa pemain bertaraf bintang.

Namun, jumlah penyokong merupakan perkara penting andai sesebuah pasukan inginkan kemenangan. Ini kerana sokongan mereka bakal memberi tonik tambahan kepada para pemain yang bermain di atas padang dengan gigih.

Kelantan dilihat punya kelebihan tersendiri apabila bakal menghadirkan lebih kurang 15,000 orang penyokong bagi memberi sokongan kepada TRW. Jumlah ini agak sedikit kerana kapasiti stadium Terengganu yang agak terhad dan pihak pengurusan tidak mahu perkara yang buruk terjadi.

Seandainya kemenangan berpihak kepada TRW, pastinya pemburuan Piala FA musim ini akan lebih lancar setelah Kelantan berjaya merampas Piala Sumbangsih daripada Selangor musim ini.

Para penyokong akan mempertingkatkan disiplin masing-masing tapi pihak penyokong lawan diharap tidak melontarkan sebarang provokasi terhadap penyokong kelantan sehingga mencetuskan pergaduhan.



GOMO KELATE GOMO!! THE RED WARRIORS HEBAT SOKMO!! KITO GOMO SENGOTI!!

Tiada ulasan:

Laman PFKE.com akan kembali gegar Liga M

Setelah hampir 5 tahun menyepi, Laman PFKE.com akan kembali berkarya dan menyampaikan maklumat terkini mengenai pasukan bolasepak K...