Jumaat, 18 Februari 2011

M.Karathu Punya Strategi Tersendiri -Piala FA 18/2

Setelah membawa Kelantan selaku juara Piala Sumbangsih 2011, Datuk M.Karathu kini dalam misi memastikan Kelantan mampu mencabar kejuaraan Piala FA musim ini. Kejayaan beliau mencatur formasi menyaksikan Kelantan kini berada di Kemuncak Takhta Liga Super dengan 10 mata daripada 4 perlawanan.

Menyedari rekod pertemuan musim lalu berpihak kepada Red Warriors dengan mencatatkan kemenangan 1-0 di tempat lawan musim lalu, M.Karathu tidak mahu para pemain cepat mendabik dada dan memandang mudah kepada pihak lawan. Dengan memiliki 3 bekas tonggak Kelantan, M.Karathu percaya T-Team akan bermain habis-habisan di gelanggang sendiri bagi memastikan rekod musim lalu terpadam.

M.Karathu pastinya mempunyai satu taktikal yang lebih sesuai setelah sebelum ini menyaksikan The Red Warriors cekap sekali mempamerkan aksi corak permainan 'Total Football'. Corak itulah yang turut memerangkap The Red Giants di Shah Alam. Dengan mempunyai beberapa pemain muda yang berbakat besar sudah pasti M.Karathu tidak mempunyai alasan untuk mencari ramuan terbaik untuk dipersembahkan pada malam 18 februari ini.

Keserasian M.Karathu dengan para pemain benar-benar luar biasa kerana kedatangan beliau pada masa yang singkat mampu memantapkan TRW. Sokongan bekas jurulatih Kelantan, B.Sathianathan juga turut membantu M.Karathu untuk memperkasakan Skuad Kijang Emas...


GOMO KELATE GOMO!!!PIALO FA KITO PUNYO!!

Tiada ulasan:

Laman PFKE.com akan kembali gegar Liga M

Setelah hampir 5 tahun menyepi, Laman PFKE.com akan kembali berkarya dan menyampaikan maklumat terkini mengenai pasukan bolasepak K...