Khamis, 17 Februari 2011

Liga Super Sepi Tanpa RTM..RTM 'pembakar semangat' TRW.

Kemeriahan Liga Malaysia bermula suram musim ini apabila RTM tidak lagi menyiarkan perlawanan Liga malaysia secara langsung seperti mana yang sering diadakan sejak beberapa tahun lalu. Tiada lagi suara emas daripada Hafizal Hamad yang sebelum ni sering dikenali ramai dengan trademark "Terima kasih 3x" apabila ke udara serta muncul di kaca TV.

Selain itu, suara pengulas terbaik malaysia,Datuk Hasbullah Awang juga tidak lagi kedengaran sepanjang 4 perlawanan Liga Super yang berlangsung. Mungkinkah era kemeriahan bolasepak Malaysia sudah sampai ke kemuncaknya?

Kini siaran LIVE hanya tedapat di siaran syarikat penyiaran swasta berbayar, ASTRO 801 ARENA. Ini hanya memberi kelebihan kepada pelanggan ASTRO. Bagi golongan yang tidak mampu melanggan ASTRO, mereka terpaksa berputih mata kerana mereka tidak lagi mampu menyaksikan pasukan kesayangan mereka beraksi di kaca TV..

Fikir-fikirkan lah....

Tiada ulasan:

Laman PFKE.com akan kembali gegar Liga M

Setelah hampir 5 tahun menyepi, Laman PFKE.com akan kembali berkarya dan menyampaikan maklumat terkini mengenai pasukan bolasepak K...