Selasa, 1 Mac 2011

Liga Super 2011 :Jom Penuhi Stadium Keramat Sang Pahlawan Merah Malam Ini..


Marilah sama-sama kita memeriahkan malam ini dengan menghadirkan diri ke Stadium Sultan Mohammad ke4 bagi memberi sokongan padu kepada pasukan sama ada penyokong Kelantan mahupun penyokong Negeri Sembilan.

Yang pastinya permainan yang menarik perlu disajikan oleh 22 orang pemain di atas padang agar penyokong yang hadir tidak berasa bosan dan bertindak pulang dengan hampa.

Tiket perlawanan pada malam ini sudah hampir habis dijual kepada para penyokong sejak pagi tadi. Diharap para penyokong yang tidak berkesempatan memasuki Stadium tidak berasa terkilan dan bertindak diluar batasan.

Dikhabarkan lebih kurang 15 orang penyokong Negeri Sembilan bakal menghadirkan diri bagi memberi sokongan kepada pasukan mereka. Ini satu perkara yang positif kerana sebelum ini agak jarang sekali penyokong dari luar ingin ke Kota Bharu.

Tiket yang dikeluarkan pada perlawanan ini dilaporkan hanya berjumlah 22,000 keping tiket sahaja. Oleh itu, siapa cepat, dia la dapat..

GOMO KELATE GOMO!!!KITO GOMO NAGORI!!

Tiada ulasan:

Laman PFKE.com akan kembali gegar Liga M

Setelah hampir 5 tahun menyepi, Laman PFKE.com akan kembali berkarya dan menyampaikan maklumat terkini mengenai pasukan bolasepak K...