Rabu, 30 Mac 2011

Menentang Harimau Muda A Ujian Sebenar Khairul Fahmi.


KOTA BHARU- Mampukah Khairul Fahmi mengekalkan prestasi cemerlangnya sewaktu membantu skuad kebangsaan pada perlawanan persahabatan lalu di Singapura? Itulah persoalan yang kini timbul dalam fikiran para peminat bola sepak khusunya di Negeri Kelantan.

Aksi terakhir Liga Super menyaksikan beliau telah memboloskan 2 gol iaitu semasa pertemuan derby pantai timur dengan Pahang di Darul Makmur. Apex sememangnya kecewa pada aksi tersebut kerana gagal membantu TRW membawa pulang 3 mata ke Kota Bharu. Namun begitu, barisan pertahanan sepatutnya dipersalahkan kerana gagal melindungi Apex yang kerap kali diasak oleh pihak lawan.

Jumaat ini pastinya bakal teruji kewibawaan penjaga gol muda kebangsaan sama ada beliau mampu menyerap asakan lawan atau sebaliknya. Yang pastinya K.Rajagobal pasti akan menghadirkan diri pada aksi tersebut untuk melihat sejauhmanakah persembahan penjaga gol kebangsaan dan aksi pemain muda kendalian Kim Swee.

Berbalik kepada Apex, Apex pastinya masih segar dengan kejayaan membawa Kelantan mara ke Separuh Akhir Piala FA setelah menewaskan Felda United 3-0 pada aksi timbal balik kedua.

Tiada ulasan:

Laman PFKE.com akan kembali gegar Liga M

Setelah hampir 5 tahun menyepi, Laman PFKE.com akan kembali berkarya dan menyampaikan maklumat terkini mengenai pasukan bolasepak K...