Khamis, 13 Januari 2011

David Backham mula berlatih bersama Spurs.

David Beckham menjalani latihan buat pertama kali semalam, ketika bos Spurs Harry Redknapp menyatakan harapan supaya perjanjian pinjaman pemain tengah itu akan dipersetujui.
Bekas ketua pasukan England itu tersenyum sambil berjenaka dengan para pemain Spurs yang mengadakan latihan ringan di padang latihan kelab itu di Essex.

Redknapp berkata, Spurs masih berharap pemain tengah Los Angeles itu dapat menandatangani perjanjian jangka pendek sebelum pulang ke AS untuk permulaan Liga Bola Sepak Utama (MLS) Mac ini.
"Tiada apa-apa buat masa ini, tetapi kita akan lihat apa akan berlaku, siapa tahu? "Saya tidak berunding dengan pasukan Beckham, tetapi adalah bagus kerana dia sudah berada di sini.
"David adalah pemain terkemuka, pemain yang menakjubkan.



"Semua orang menghormati David, jadi adalah baik kerana dia bersama kami hari ini,'' kata Redknapp kepada Sky Sports News.
Sementara itu, pembantu Redknapp, Joe Jordan memberitahu Radio BBC, kehadiran Beckham ke bilik persalinan Spurs mampu menjadi pengaruh positif ketika kelab itu bakal berdepan cabaran dalam Liga Juara-Juara dan Liga Perdana.

"David kaya dengan pengalaman dan tidak kira sebaik mana anda beraksi, apabila memasuki babak kedua musim dan anda beraksi dalam Liga Juara-Juara dan Liga Perdana, di mana ia agak baru bagi kami, saya rasa anda perlukan sedikit suntikan semangat.

"Dengan meletakkan ia di bilik persalinan anda, sama ada dia beraksi atau tidak, ia penting dan jika kami bertuah, mungkin kami mendapat khidmat David Beckham menerusi perjanjian jangka pendek,'' katanya. - AFP

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hello there and thank you for your info – I have definitely picked up something new from right
here. I did however expertise a few technical points using this web site,
as I experienced to reload the website many times previous to I could get it
to load correctly. I had been wondering if your hosting
is OK? Not that I'm complaining, but slow loading instances times will sometimes affect your placement in google and could damage your high-quality score if advertising and marketing with Adwords. Well I am adding this RSS to my e-mail and could look out for a lot more of your respective interesting content. Make sure you update this again very soon.
My site > liverpool transfer news 2013

Laman PFKE.com akan kembali gegar Liga M

Setelah hampir 5 tahun menyepi, Laman PFKE.com akan kembali berkarya dan menyampaikan maklumat terkini mengenai pasukan bolasepak K...