Rabu, 5 Januari 2011

Jersi Kelantan Red Warriors Musim 2011...

Musim 2011 bakal membuka sebuah sejarah bolasepak baru negara ini setelah dikhabarkan bahawa FAM bakal mendapat kerjasama tajaan daripada sebuah syarikat penyiaran swasta. Penajaan dikhabarkan sekita jumlah RM 220 juta bagi melancarkan saingan Liga Malaysia musim ini.

ASTRO mungkin dianggap syarikat swasta yang berani mencuba nasib untuk berkecimpung dalam arena bolasepak negara yang sebelum ini sepi tanpa penajaan yang lumayan. Dengan penglibatan ASTRO dalam arena bolasepak negara mungkin mampu menjadikan perlawanan bolasepak yang berlangsung di beberapa venue mampu disaksikan serentak berbanding sebelum ini yang hanya satu perlawanan yang disiarkan oleh RTM.

Red Warriors juga mendapat tajaan baru serta diberi kebebasan untuk menggunakan logo sponsorship daripada FAM. Jersi ini bakal menembusi pasaran tempatan tidak lama lagi. Para penyokong baik kelantan sendiri mahupun penyokong lain tertunggu-tunggu untuk melihat jersi pasukan kesayangan mereka. Nantikanlah!!

Tiada ulasan:

Laman PFKE.com akan kembali gegar Liga M

Setelah hampir 5 tahun menyepi, Laman PFKE.com akan kembali berkarya dan menyampaikan maklumat terkini mengenai pasukan bolasepak K...