Selasa, 12 April 2011

Info@LSM : Sang Kenari Tidak Ingin Kecewa Lagi




SIAPAKAH yang akan meraih kemenangan apabila anak buah Radhi Mat Din yang membimbing Kedah menentang skuad Negeri Sembilan kendalian Azraai Khor Abdullah pada perlawanan Liga Super malam ini di Stadium Paroi?

Radhi seperti yang sudah sedia maklum bukan saja menjadi pembantu kepada Azraai sejak 2005, malah dia juga pernah menjadi pemain ketika Azraai menjadi pembantu kepada Robert Alberts sebagai jurulatih pasukan Hijau Kuning yang berjaya meraih kejuaraan berganda pada 1993.


Walau apa sekalipun percaturan Radhi dan Azraai, penjaring gol tunggal ketika Kedah menewaskan Perlis, Badrul Bakhtiar berazam mahu memastikan pasukannya tidak pulang dari Paroi dengan tangan hampa.

“Saya mengetahui Kedah ketika ini tidak berada pada prestasi sebenar tetapi bermula esok (malam ini), kami bertekad untuk meningkatkan permainan.


“Ketika ini tahap persefahaman antara pemain masih tidak baik tetapi apapun, kami akan berusaha menewaskan Negeri Sembilan yang juga berdepan waktu sukar selepas tewas kepada Johor FC pada perlawanan terakhir mereka,” katanya.

Tiada ulasan:

Laman PFKE.com akan kembali gegar Liga M

Setelah hampir 5 tahun menyepi, Laman PFKE.com akan kembali berkarya dan menyampaikan maklumat terkini mengenai pasukan bolasepak K...