Isnin, 18 April 2011

Jom Exchange Link Dengan Saya!


Assalamualaikum dan salam 1Malaysia kepada semua  blogger baik yang expert mahupun medium..  Saya dengan rasa   sukacita ingin bertukar kongsi link blog dengan dengan korang semua. Nak tak? Seperti yang sedia maklum, berkongsi link blog memang mampu meningkatkan trafik ke sesuatu blog.

Selain itu, dengan melakukan exchange blog juga kita sebenarnya mampu mempereratkan hubungan  antara blogger-blogger.  Memang blog saya tidaklah terlalu hebat dan selalunya pun hanya sedikit je orang yang masuk melawat...hehehe...  Tak salahkan kalau kita cuba kaedah ni dan lihat hasilnya dalam masa sebulan kan..
Saya berharap anda semua sudi la ...  Saya sedar bahawa  blog saya tidak lah sebaik blog tuan-tuan dan puan-puan semua.. 

Sesiapa  yang berminat untuk berkongsi link  blog, bolehlah inform kat post komen tu.. Terima kasih ek sebab sudi berkongsi link....Semoga kita semua terus suksess dalam blogwalking!!



3 ulasan:

Firz Putra berkata...

Saya harap anda semua sudi la...tinggalkan link ek...saya update secepat mungkin..T.Q

Man Kick berkata...

http://asyrafgunnersforeverynwa.blogspot.com

Firz Putra berkata...

@warga sukan.comberes...siap!! T.Q very much..

Laman PFKE.com akan kembali gegar Liga M

Setelah hampir 5 tahun menyepi, Laman PFKE.com akan kembali berkarya dan menyampaikan maklumat terkini mengenai pasukan bolasepak K...