Sabtu, 23 April 2011

Norshahrul Tambah Koleksi Jaringannya Lagi

Kredit picture to:Wawan Faiz
Norshahrul buktikan bahawa beliau antara penyerang 
bolasepak Malaysia yang paling digeruni lawan 

Hebat!! Itulah pujian  yang boleh dilemparkan kepada penyerang sensasi Kelantan, Norshahrul  Idlan Talaha setelah beliau sekali lagi muncul sebagai peledak dalam perlawanan malam  tadi. Norshahrul bermula dengan garang pada minit ke6 dan beliau hampir-hampir menghasilkan gol pertama Kelantan namun percubaan pertamanya hanya mampu singgah ke palang gol Perlis.

kredit picture to: Wawan Faiz
Norshahrul  meraikan jaringan bersama Daudsu dan Ramzul
setelah beliau berjaya membolosi gawang Perlis malam tadi

Berkat usaha Norshahrul dan rakan sepasukan, beliau akhirnya memecah kebuntuan hasil hantaran cantik pertahanan Kelantan, Daudsu Jamaluddin yang bijak dimanfaatkan Norshahrul untuk Kelantan mendahului 1-0. Ternyata semangat sepasukan memberi kelebihan buat pasukan Kelantan dan kepada Norshahrul sendiri.
Kini beliau mula mengumpul 11 gol daripada 14 perlawanan Liga Super setakat ini.

kredit picture to:Wawan Faiz
Norshahrul begitu lincah sehingga kerap mengelirukan
barisan pertahanan Perlis  pada perlawanan malam tadi.

Tumpuan Norshahrul Seterusnya pasti terarah pada pertemuan dengan Selangor di Kota Bharu pada  26 April ini. Andai dijadikan ukuran, Kelantan sedikit mempunyai kelebihan memandangkan mereka bakal bermain di gelanggang sendiri.

Kebangkitan prestasi Norshahrul selepas kemarau jaringan sebelum ini pastinya bakal menjadi taruhan terbaik The Red Warriors dalam memastikan Kelantan  memegang gelaran Juara Liga Super 2011..InsyaAllah....Aminn..

Tiada ulasan:

Laman PFKE.com akan kembali gegar Liga M

Setelah hampir 5 tahun menyepi, Laman PFKE.com akan kembali berkarya dan menyampaikan maklumat terkini mengenai pasukan bolasepak K...