Selasa, 12 April 2011

Info@LSM : Skuad Jang Turun Tanpa Hairuddin Malam ini





NEGERI Sembilan yang menanti kunjungan Kedah pada saingan Liga Super di Stadium Tuanku Abdul Rahman Paroi, malam ini, bakal turun sedikit tempang apabila tidak menurunkan barisan terbaik selepas penyerang utama, Hairuddin Omar, tidak dapat beraksi kerana mengumpul tiga kad kuning.

Ini sekali gus membuatkan ketua jurulatih, Mohd Azraai Khor Abdullah terpaksa mengenal pasti pemain berwibawa untuk menggalas tanggungjawab di posisi penting itu bagi digandingkan dengan seorang lagi penyerang, Ahmad Fakhri Saarani dalam usaha memastikan serangan pasukan tidak terjejas dan misi meraih kemenangan di halaman sendiri dapat direalisasikan malam ini.


“Persiapan sedikit terjejas tanpa Hairuddin dan kami hanya ada Ahmad Fakhri untuk menerajui barisan serangan berikutan Mohd Zaquan Adha Abdul Radzak masih tidak cergas untuk diturunkan.

“Walaupun ada pemain menggantikan Hairuddin (gambar), setakat ini hanyalah dari kalangan pemain muda antaranya Mohd Firdaus Azizul dan Mohd Shaffik Rahman untuk digandingkan dengan Ahmad Fakhri dalam usaha menembusi benteng Kedah,” katanya.

Tiada ulasan:

Laman PFKE.com akan kembali gegar Liga M

Setelah hampir 5 tahun menyepi, Laman PFKE.com akan kembali berkarya dan menyampaikan maklumat terkini mengenai pasukan bolasepak K...